Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
PAPELES Banner
  • Portal
  • HOME
  • About the Journal
    • Editorial Team
    • Editorial Board and Scientific Committee
    • Contact
    • Privacy Statement
    • Incoming sources and publicity
    • Fees or Charges for Authors
    • Persistent Identifiers
    • Goal and Scope
    • Paper typology
    • Periodicity
    • Indexed
  • Call for Papers
  • Articles
    • Current
    • Archives
  • Submissions
    • Instructions for Authors
    • Submission Preparation Checklist
    • Peer review process and assigned timelines
  • Editorial policies
    • Open-Acces Policy
    • Authorship and Contribution Policy
    • Publication Ethics Policy
    • Conflict of Interest Policy
    • Intellectual Property Policy
    • Similarity Policy
    • Digital Preservation Policy
    • Self-archiving Policy
    • Complaints and Appeals Policy
    • Persistent Identifiers Policy
    • Use of Artificial Intelligence Policy
  • Statistics
    • Editorial Management Statistics
    • Statistics by Matomo
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 13 No. 25 (2021): Papeles, Vol.13, Issue 25 (January-June, 2021)

Vol. 13 No. 25 (2021): Papeles, Vol.13, Issue 25 (January-June, 2021)

					View Vol. 13 No. 25 (2021): Papeles, Vol.13, Issue 25  (January-June, 2021)
DOI: https://doi.org/10.54104/papeles.v13n25
Published: 2021-12-15

Full Issue

  • PDF (Español)

Artículos de Investigación

  • Didactic incorporation of ICT to chemistry teaching: strengthen of digital skills in pandemic times Incorporación Didáctica de recursos TIC a la Enseñanza de la Química: fortalecimiento de habilidades digitales en tiempos de pandemia

    Leonardo E. Abella-Peña
    • PDF (Español)
    • Abstract 826
    • PDF (Español) 275
  • Enhancing productive skills in EFL with CIRIPI: a didactic sequence established within the flipped classroom Approach Fortaleciendo las habilidades productivas con CIRIPI: una secuencia didáctica establecida dentro del enfoque de aula invertida

    Angélica Aguillón-Lombana, David Camargo-Cárdenas
    28-45
    • PDF
    • MP4 (Español)
    • Abstract 594
    • PDF 70
    • MP4 (Español) 37

Artículos de Revisión

  • Importance of activity and physical condition in school performance: a literature review Importancia de la actividad y la condición física en el desempeño escolar: una revisión de literatura

    Leonardo-Fabio Suárez-Cano
    • PDF (Español)
    • Abstract 2390
    • PDF (Español) 1453

Response Times

Registered

Logotipo Google Scholar

Logotipo Google Académico

Make a Submission

Make a Submission

Language

  • English
  • Español
  • Português (Brasil)

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Keywords

REVISTA PAPELES
ISSN: 0123-0670 - ISSN en línea: 2346-0911

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Colegio del Bosque
  • Colegio de la UAN
  • PQRF
  • Verificar
  • Verifica empresa
  • Preguntas frecuentes
  • Sedes

¡Somos #NumberUAN!
Institución de Educación Superior, Personería Jurídica No. 4571
Vigilada por el Ministerio de Educación Nacional
Universidad Antonio Nariño :: Derechos Reservados © 2008 - 2024
Desarrollado por: Dirección de Tecnologías de Información y Comunicaciones