Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
PAPELES Banner
  • Portal
  • HOME
  • About the Journal
    • Editorial Team
    • Editorial Board and Scientific Committee
    • Contact
    • Privacy Statement
    • Incoming sources and publicity
    • Fees or Charges for Authors
    • Persistent Identifiers
    • Goal and Scope
    • Paper typology
    • Periodicity
    • Indexed
  • Call for Papers
  • Articles
    • Current
    • Archives
  • Submissions
    • Instructions for Authors
    • Submission Preparation Checklist
    • Peer review process and assigned timelines
  • Editorial policies
    • Open-Acces Policy
    • Authorship and Contribution Policy
    • Publication Ethics Policy
    • Conflict of Interest Policy
    • Intellectual Property Policy
    • Similarity Policy
    • Digital Preservation Policy
    • Self-archiving Policy
    • Complaints and Appeals Policy
    • Persistent Identifiers Policy
    • Use of Artificial Intelligence Policy
  • Statistics
    • Editorial Management Statistics
    • Statistics by Matomo
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 13 No. 26 (2021): Papeles Vol. 13 Issue. 26 (July-Diecember, 2021)

Vol. 13 No. 26 (2021): Papeles Vol. 13 Issue. 26 (July-Diecember, 2021)

					View Vol. 13 No. 26 (2021): Papeles Vol. 13 Issue. 26 (July-Diecember, 2021)
DOI: https://doi.org/10.54104/papeles.v13n26
Published: 2021-12-16

Full Issue

  • PDF (Español)

Artículos de Investigación

  • The flood risk in the current context of climate change. Didactic proposals to teach in the school Geography El riesgo de inundación en el contexto actual de cambio climático. Propuestas didácticas para su enseñanza en la Geografía escolar

    Álvaro-Francisco Morote, Jorge Olcina Cantos
    • PDF (Español)
    • Abstract 540
    • PDF (Español) 304
  • Professional training network: Knowledge management, innovation, and entrepreneurship Red de formación profesional: gestión del conocimiento, innovación y emprendimiento

    Cruz García Lirios
    • PDF
    • Abstract 456
    • PDF 242
  • Education Policies of the Organization for Economic Cooperation and Development: achievements and pending challenges in four Latin American nations (1991-2021) Políticas educativas de la Organización para la Cooperación y el Desarrollo Económico: logros y retos pendientes en cuatro naciones latinoamericanas (1991 – 2021)

    Óscar Jiménez-Velázquez
    • PDF (Español)
    • Abstract 1601
    • PDF (Español) 520

Response Times

Registered

Logotipo Google Scholar

Logotipo Google Académico

Make a Submission

Make a Submission

Language

  • English
  • Español
  • Português (Brasil)

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Keywords

REVISTA PAPELES
ISSN: 0123-0670 - ISSN en línea: 2346-0911

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Colegio del Bosque
  • Colegio de la UAN
  • PQRF
  • Verificar
  • Verifica empresa
  • Preguntas frecuentes
  • Sedes

¡Somos #NumberUAN!
Institución de Educación Superior, Personería Jurídica No. 4571
Vigilada por el Ministerio de Educación Nacional
Universidad Antonio Nariño :: Derechos Reservados © 2008 - 2024
Desarrollado por: Dirección de Tecnologías de Información y Comunicaciones