Vol. 16 No. 32 (2024): Papeles, Vol. 16 Issue. 32 (July-December, 2024)
Full Issue
Editorial
-
Transforming Teaching: Innovations and Challenges in Specific Didactics for the 21st Century Transformando la enseñanza: innovaciones y retos en didácticas específicas para el siglo XXI
-
Abstract 140
-
PDF (Español) 12
-
LENS (Español) 1
-
XML (Español) 30
-
Abstract 140
Artículos de Investigación
-
Game-Based Learning within the University Program for People with Intellectual Disabilities We are All Campus Aprendizaje basado en el juego en el programa universitario para personas con discapacidad intelectual Todos Somos Campus
-
Abstract 166
-
PDF (Español) 14
-
LENS (Español) 1
-
XML (Español) 13
-
Abstract 166
-
Evolution of Beliefs About Teaching of Chemistry Teachers in a Teacher Training Program Evolución de las creencias sobre la enseñanza de los profesores de Química en un programa de formación docente
-
Abstract 99
-
PDF (Español) 14
-
LENS (Español) 1
-
XML (Español) 7
-
Abstract 99
-
The role of indirect learning activities in the classroom El papel de las actividades de aprendizaje indirecto en el aula
-
Abstract 187
-
PDF (Español) 9
-
LENS (Español) 0
-
XML (Español) 5
-
Abstract 187
-
The Importance of Socio-environmental Problems and their Adequacy in Geography School Textbooks According to the Opinion of Students A importância dos problemas socioambientais e sua adequação nos livros didáticos de geografia segundo a opinião dos alunos
-
Abstract 109
-
PDF (Español) 6
-
LENS (Español) 0
-
XML (Español) 6
-
Abstract 109
-
The university student and synchronous communication devices: Uses, profiles and didactic consequences El alumno universitario y los dispositivos de comunicación sincrónica: usos, perfiles y costumbres escritoras
-
Abstract 156
-
PDF (Español) 6
-
LENS (Español) 1
-
XML (Español) 7
-
Abstract 156
-
Chemistry Learning through Contextualized Pharmaceutical Examples: Syrups and Tablets Aprendizaje de la química a través de ejemplos farmacéuticos contextualizados: jarabes y tabletas
-
Abstract 391
-
PDF (Español) 15
-
LENS (Español) 1
-
XML (Español) 5
-
Abstract 391
-
Didactics of Reading Comics in the Classroom: A Proposal for Initial Teacher Training Didáctica de lectura de cómics en el aula: una propuesta para la formación inicial docente
-
Abstract 151
-
PDF (Español) 17
-
LENS (Español) 1
-
XML (Español) 6
-
Abstract 151
Artículos de Revisión
-
Narrative Review of Gamification in Physical Education: From “Pointification” to Adaptive Gamification Revisión narrativa sobre la gamificación en Educación Física: desde la “puntificación” hasta la gamificación adaptativa
-
Abstract 260
-
PDF (Español) 20
-
LENS (Español) 1
-
XML (Español) 11
-
Abstract 260