Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Portal
HOME
About the Journal
Editorial Board and Scientific Committee
Editorial Team
Peer review process
Ethical considerations
EDITORIAL PRODUCTION POLICIES
POST-PUBLICATION POLICIES
Indexed
Editorial Management Statistics
Llamado a publicar
CALL FOR PAPERS
Articles
Current
Archives
Submissions
Submissions
AUTHOR INSTRUCTIONS
Statistics
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 16 No. 32 (2024): Papeles, Vol. 16 Issue. 32 (July-December, 2024)
Vol. 16 No. 32 (2024): Papeles, Vol. 16 Issue. 32 (July-December, 2024)
DOI:
https://doi.org/10.54104/papeles.v16n32
Published:
2024-07-30
Artículos de Investigación
Evolution of Beliefs About Teaching of Chemistry Teachers in a Teacher Training Program
Evolución de las creencias sobre la enseñanza de los profesores de Química en un programa de formación docente
Rufino Trinidad Velasco, Flor de María Reyes Cárdenas
PDF (Español)
Abstract
37
PDF (Español)
49
The role of indirect learning activities in the classroom
El papel de las actividades de aprendizaje indirecto en el aula
Nahum Samperio, Mayús Loaiza Espinosa
PDF (Español)
Abstract
112
PDF (Español)
145
The Importance of Socio-environmental Problems and their Adequacy in Geography School Textbooks According to the Opinion of Students
Belén Sorribas Segura, Álvaro Francisco Morote Seguido
PDF (Español)
Abstract
36
PDF (Español)
31
The university student and synchronous communication devices: Uses, profiles and didactic consequences
El alumno universitario y los dispositivos de comunicación sincrónica: usos, perfiles y costumbres escritoras
Inmaculada Guisado Sánchez, Sergio Suárez Ramírez
PDF (Español)
Abstract
70
PDF (Español)
38
Chemistry Learning through Contextualized Pharmaceutical Examples: Syrups and Tablets
Aprendizaje de la química a través de ejemplos farmacéuticos contextualizados: jarabes y tabletas
Flor de María Reyes-Cárdenas, Patricia Alejandrina Lechuga-Uribe, Vania Alejandra Sánchez-Roa
PDF (Español)
Abstract
261
PDF (Español)
174
Didactics of Reading Comics in the Classroom: A Proposal for Initial Teacher Training
Didáctica de lectura de cómics en el aula: una propuesta para la formación inicial docente
Victoria Jiménez Arriagada, Gerardo Bañales Faz
PDF (Español)
Abstract
0
PDF (Español)
0
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español
Português (Brasil)
Browse
Categories
Teacher Training
Assessment
Didactics
Epistemology
Teaching Conceptions
Educational Innovations
Curriculum
Inclusive education
General Education
Teaching
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Keywords