Micro classes in teacher training processes
Keywords:
microclassroom, evaluation, teacher trainingAbstract
Promote learning processes in context for teacher training from assuming the professional role making use of planning, design and socialization of micro classes and their evaluation from rubricsDownloads
References
Peleberg, A. (1970). Microenseñanza: un innovador procedimiento de laboratorio para mejorar la enseñanza y el entrenamiento de profesores. Traducción del original publicado en Unesco´s Bulletin Prospects in Education, Vol. 1 No. 3, 1970. Recuperado en: http://publicaciones.anuies.mx/pdfs/revista/Revista2_S1A4ES.pdf (05/10/2017)
Perafán, A. (2011). El conocimiento profesional docente: nuevas perspectivas epistemológicas y metodológicas. Bogotá: UPN.
Shon, D. (1998). El profesional reflexivo. Cómo piensan los profesores cuando actúan. España: Paidós.
Downloads
Published
-
Abstract242
-
PDF (Español)664
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 Universidad Antonio Nariño
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.