Vol. 10 No. 19 (2018)
Editorial
-
Capital humano y justicia social Del cerebro de los niños al capital humano adulto como fundamento de la construcción de justicia social
-
Abstract 245
-
PDF (Español (España)) 153
-
Abstract 245
Artículos de Investigación
-
¿Se debería enseñar a los estudiantes de los pregrados de economía el modelo de equilibrio general dinámico estocástico (DSGE)?
-
Abstract 407
-
PDF (Español (España)) 375
-
Abstract 407
-
Persistence of Unfairness and Inequality in Colombia’s Education
-
Abstract 911
-
PDF (Español (España)) 895
-
Abstract 911
-
Feasibility of presidential proposals by candidates who aspire to the executive power in Colombia
-
Abstract 157
-
PDF (Español (España)) 149
-
Abstract 157
-
Some reflections about challenges of education policies in the Colombian Caribbean: a media analysis
-
Abstract 210
-
PDF (Español (España)) 116
-
Abstract 210
-
Contemporary oligarchy: the government of few disguised as democracy
-
Abstract 195
-
PDF (Español (España)) 147
-
Abstract 195
-
How is the discourse of the candidates adapted to the results of the surveys?
-
Abstract 302
-
PDF (Español (España)) 130
-
Abstract 302
-
Should the Dynamic Stochastic General Equilibrium (DSGE) Model be taught to Undergraduate Students of Economics?
-
Abstract 201
-
PDF (Español (España)) 118
-
Abstract 201
Entrevista
Reseñas
-
Diane Coyle. El producto interno bruto. Una historia breve pero entrañable
-
Abstract 604
-
PDF (Español (España)) 1131
-
Abstract 604
-
Mario A. Gallego (compilador). Manual de historia de las ideas políticas
-
Abstract 128
-
PDF (Español (España)) 1095
-
Abstract 128