Vol. 10 No. 20 (2018)
Editorial
-
La neurociencia es un puente en el camino de construcción de la libertad
-
Abstract 235
-
PDF (Español (España)) 162
-
Abstract 235
Artículos de Investigación
-
Neurosciences and education: gaps, challenges and perspectives
-
Abstract 659
-
PDF (Español (España)) 827
-
Abstract 659
-
Sensory Modulation and Learning Disabilities in School-aged Children with Epilepsy
-
Abstract 798
-
PDF (Español (España)) 591
-
Abstract 798
-
Youth Unemployment and University Dropout at the Universidad Nacional de Colombia, Bogotá Campus
-
Abstract 1353
-
PDF (Español (España)) 910
-
Abstract 1353
-
Contrast of Youth Labor Supply and Demand in the Periods before and after the Economic Opening in Colombia
-
Abstract 200
-
PDF (Español (España)) 180
-
Abstract 200
-
Supporters or “barras bravas” in Colombia. A bibliographic review
-
Abstract 3794
-
PDF (Español (España)) 2253
-
Abstract 3794
-
Education in Colombia: an Approach for Competences and “Glocation”
-
Abstract 977
-
PDF (Español (España)) 311
-
Abstract 977
Creación
Reseñas
-
José Garriga Zucal. El verdadero policía y sus sinsabores: esbozos para una interpretación de la violencia policial
-
Abstract 98
-
PDF (Español (España)) 71
-
Abstract 98
-
Rosana Fernández Coto. Cerebrando el aprendizaje. Recursos teórico-prácticos para conocer y potenciar el “órgano del aprendizaje”
-
Abstract 698
-
PDF (Español (España)) 443
-
Abstract 698
-
Martín Blasco. La oscuridad de los colores
-
Abstract 777
-
PDF (Español (España)) 416
-
Abstract 777