Vol. 15 No. 30 (2023): Papeles, Vol. 15 Núm. 30 (Julio-Diciembre, 2023)
Full Issue
Artículos de Investigación
-
Non-sexist language: A proposal to combat gender violence and produce wellbeing in the classroom
-
Abstract 296
-
PDF (Español (España)) 58
-
Abstract 296
-
The acquisition of cross-curricular and teaching competencies with tutorial learning projects integrated in a WebQuest in the Early Childhood Degree La adquisición de competencias transversales y docentes con proyectos de aprendizaje tutorado integrados en una WebQuest en el Grado de Infantil
-
Abstract 240
-
PDF (Español (España)) 53
-
Abstract 240
-
Microteaching: Methodology for the Development of Skills in Teacher Training in Educational Sciences. Perception of the Students of the University of Costa Rica La microenseñanza: metodología para el desarrollo de habilidades en la formación docente en ciencias de la educación. Percepción del estudiantado de la Universidad de Costa Rica
-
Abstract 335
-
PDF (Español (España)) 84
-
Abstract 335
Artículos de Revisión
-
To be or not to be assertive, that is the question Ser o no ser asertivo, esa es la cuestión
-
Abstract 142
-
PDF (Español (España)) 57
-
Abstract 142